پاتاف
خدمات شبکه های اجتماعی - فالور، لایک، اکانت پریمیوم
-
قوانین و مقررات سایت
1- این مجموعه تابع قوانین کشور ایران میباشد.
2- در صورت هر گونه تغییر در قوانین، در این صفحه بروزرسانی انجام خواهد گرفت.
3- این مجموعه متعهد است اطلاعات کابران را حفظ و نگهداری کرده و در اختیار هیچ شخص یا سازمانی قرار ندهد(به استثناء مواردی که توسط مراجع قضایی کشور درخواست شود).
4- کاربر موظف بوده قبل از ثبت سفارش (تا زمان تکمیل سفارش)برای صفحات شبکه های اجتماعی مورد نظر، صفحه از از حالت خصوصی به حالت عمومی خارج کند و در غیر اینصورت عواقب ناشی از آن بر عهده کاربر خواهد بود. ضمن اینکه در حین ثبت سفارشات تغییری در نام کاربری و اطلاعات پایه صفحه اعمال نگردد.
5- این مجموعه اختیار این را دارد تا حساب های کاربری مشکوک را مسدود و پس از احراز هویت کامل، فعال نماید.
6- این مجموعه اختیار این را دارد که حساب کاربری افرادی را که موازین اخلاقی و اجتماعی را رعایت نکنند و به صورت توهین آمیز برخورد کنند را مسدود کند.
7- راه های ارتباطی با پشتیبانی مجموعه پاتاف در صفحه پشتیبانی قرار دارد.
8- عودت وجه پس از افزایش موجودی حساب های کاربری ثبت نام شده امکان پذیر نیست؛ در صورت واریز اشتباهی، کاربر تا 48 ساعت با تماس با پشتیبانی میتواند 95 درصد مبلغ واریزی را دریافت نماید.
9- لغو سفارشات بدلیل اینکه اکثر سفارشات به صورت خودکار انجام میشوند امکان پذیر نیست. سفارشات دستی نیز در سریع ترین زمان ممکن انجام میشوند؛ لذا از ثبت سفارش خود کاملا اطمینان حاصل فرمایید.
10- کاربر موظف است توضیحات مربوط به خدمات و محصول مورد نظر را به دقت مطالعه کرده و در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه و ناقص در سفارشات، مجموعه پاتاف مسئولیتی نپذیرفته و ضرر ناشی از آن بر عهده کاربر خواهد بود.
11- در صورت لغو یا ناقص شدن سفارشی توسط ارائه دهنده سرویس یا محدودیت های شبکه اجتماعی مورد نظر، مجموعه پاتاف معادل مابالتفاوت آن را در سرویس دیگر ثبت کرده یا بنابه درخواست کاربر(در اسرع وقت) هزینه به حساب کاربری کاربر در وبسایت برمیگردد.
12- امکان بازگشت وجه پرداختی سفارشات ثبت شده بدلیل خودکار و یکبار مصرف بودن وجود ندارد.
13- درصورتی که پرداختی موفقیت آمیز نبود، اگر تا 24 ساعت هزینه پرداختی به حساب شما بازنگشت، با پشتیبانی در ارتباط باشید.
14- سفارشاتی که بیش از یک هفته از ثبت آنها گذشته، شامل پشتیبانی نمیشوند؛ بنابراین در صورت مشکل هر سفارشی، در همان زمان به ما اطلاع دهید.
15- این مجموعه هیچ مسئولیتی در قبال ریزش سرویس ها ندارد زیرا ریزش سرویس ها به محدودیت ها و سیاست های شبکه اجتماعی مورد نظر وابسته است.