اگر به دنبال بالا بردن بازدید ویدئو های خود و کسب درآمد بیشتر هستید این مقاله کوتاه در خدمت شماست تا راهکار های مفید و مختصری را به شما ارائه دهد. در این مقاله به برسی سر فصل های زیر می پردازیم:

  • اهمیت بالا بردن تعداد ویو ها در اینستاگرام
  • راهکار های سریع برای بالا بردن ویو در اینستاگرام
  • تفاوت ریلز، استوری و فید(معرفی و توضیح کاربرد و اهمیت هر کدام به صورت جداگانه)
  • سخن پایانی

اهمیت بالا بردن تعداد ویو ها در اینستاگرام

افراد زیادی در اینستاگرام به دنبال افزایش تعداد بازدید های ویدئو های یا ریلز ها و استوری هایشان هستند. این کار از این جهت اهمیت دارد که با وایرال شدن محتوایش تعداد فالوور ها می تواند افزایش پیدا کند یا حتی باعث شود محتوایش در بخش اکسپور اینستاگرام قرار گیرد. پس با توجه به اهمیت زیاد افزایش ویو ها قصد داریم راهکار هایی را به شما معرفی کنیم تا به هدف خود زودتر تر برسید.

 

راهکار سریع بالا بردن ویو در اینستاگرام

 راه معمولی و ارگانیکی که اینستاگرام برای افزایش ویو ها پیشنهاد می‌کند این است که شما محتوای با کیفیت بالا تولید کنید تا مخاطبانتان و افراد جدید را ترغیب به تماشای آنها یا گذاشتن لایک و کامنت کنید. اما مسئله این است که تولید محتوای با کیفیت برای همه امکان پذیر نیست؛ در واقع کاری زمان بر است و نیاز به دانش و تجربه دارد و خیلی وقت ها شما نیاز دارید دوره های چند ماهه را برای یاد گرفتن تولید محتوا بگذرانید. این کار قطعا زمان و انرژی زیادی را از شما می برد. ما در  Pataf.ir این امکان را برای شما فراهم کردیم تا در کمترین زمان ممکن، بدون دانش و تجربه ویو محتوای خود را بالا ببرید و فرصتی برای پیشرفت در پلتفرم رقابتی اینستاگرام بدست آورید. سایت پاتاف ، یک سایت مطمئن و امن با برنامه نویسی قوی است و در ارائه خدمات خود به مشتریان متعهد ترین سایت در ایران است. با خرید بازدید، لایک، کامنت، فالوور از این سایت شانس خود را برای موفقیت در اینستاگرام افزایش دهید.

 

تفاوت ریلز ، استوری و فید- کدام یک بهتر است؟

همانطور که در اول این مقاله مطالعه کردید تمرکز این مقاله بر چگونگی و اهمیت افزایش بازدید ویدئو ها است. ویدئو ها در اینستاگرام به صورت Feed,story,reels, IGTV هستند. ما قصد داریم در این مقاله شما را بیشتر با این موارد آشنا کنیم. این خیلی مهم هست که شما با آنها به صورت کامل آشنا باشید تا مخاطبان هدفتان را که قصد تولید محتوا برای آنها دارید تعیین کنید و هنگام خرید از Pataf.ir بهترین تصمیم را بگیرید.

 

فید پست(Feed)

فید یا همان پست های معمولی قدیمی ترین نوع محتوا است که اینستاگرام کار خود را با آنها شروع کرد. اما چه کسانی پست های شما را می‌بینند؟
پست های شما معمولا به مخاطبانی نشان داده می شوند که فالوور شما هستند و کسانی که فالوور شما نیستند به احتمال کمتری پست هایتان را می‌بینند. خود پست ها یا به صورت تصویر یا ویدئو ها های کوتاه یک دقیقه ای یا آلبومی(Carousel Post) هستند. هدف آنها، به ویژه پست های آلبومی، این است که شما بتوانید توجه فالوور هایتان را بیشتر جلب کنند و تعامل بیشتری با آنها برقرار کنید. وقتی ویو پست های شما بالا می رود الگوریتم های اینستاگرام تشخیص می دهند که پست های شما کیفیت خوبی دارد و بیشتر با فالوور هایتان تعامل می‌کنید پس،ارزش پیج شما بالا می رود.

 

ریلز(Reels)

ریلز ها  ویدئو های یک دقیقه ای هستند که شما راجب محصول، کار یا هنرتان منتشر می‌کنید. اگر چه ریلز ها را فالوور های شما هم می توانند ببینند ولی ریلز ها بیشتر برای افرادی نمایش داده می‌شوند که شما را نمی شناسند و تا به حال وارد پیج شما نشده اند. یعنی افراد بسیار بسیار بیشتری از فالوور هایتان می‌توانند ریلز ها را ببينند و ممکن است با دیدن ریلزی که منتشر کرده اید از محصول و پیج شما دیدن کنند و جذب شوند. با بالا رفتن ویو، ریلز شما در صفحه اکسپلور اینستاگرام قرار می‌گیرد.

 

استوری(Story)

استوری ها ویدئو های کوتاه ۱۵ ثانیه هستند که شما از خودتان قرار می دهید و بعد از ۲۴ ساعت هم از بین می روند. پس طبیعتا فالوور های فعلی تان آنها را خواهند دید و تمرکز آنها بر حفظ و جلب توجه فالوور هایتان است. بالا رفتن ویو های استوری تان به الگوریتم های اینستاگرام نشان می دهد که شما فاوور هایتان را خیلی خوب جذب می‌کنید و آنها را وادار با باز کردن اپلیکیشن اینستاگرام و چک کردن استوری خود می‌کنید.

 

سخن پایانی

پاتاف قصد دارد شما را سریع تر در اینستاگرام به موفقیت برساند و توضیحات مختلفی را در این مورد ،در وبلاگ خود با شما به اشتراک می گذارد. امیدواریم این مقاله برای شما تاثیر گزار بوده باشد و هنگام ورود به پاتاف بهترین تصمیم را برای خرید های پیج خود بگیرید.